BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Sunday, October 24, 2010

mnegak kn pmpuan,mnegak kn amin,luahkn prasaan aq bersame jibek..

Mirul Baek: o_O huhukx
Mirul Baek: >.> knape laki ske blue?
mima_gurlz95: aha
mima_gurlz95: aq pn xtwu la
mima_gurlz95: npe ek?
Mirul Baek: biol la ko
Mirul Baek: aq taye ko , ko taye aq
Mirul Baek: >.> pe pendapat koe?
mima_gurlz95: pndapat aq an
mima_gurlz95: laki nie mmg
mima_gurlz95: jhat
mima_gurlz95: ske sgt buli pmpuan yg lemah mcm aq
mima_gurlz95: dy igt dy laki dy ad kuasa la nk buli pmpuan
Mirul Baek: o_O nih cam luahan perasaan je
mima_gurlz95: cian pmpuan
mima_gurlz95: eh xd la
mima_gurlz95: ko nie
Mirul Baek: sbnrnyer , laki ukan suke membuli
mima_gurlz95: kate tnye pndapat
Mirul Baek: pompuan tu yg membenarkn diri di buli
mima_gurlz95: ha]
mima_gurlz95: xphm
Mirul Baek: >.> ko bnrkn amin buli koe
Mirul Baek: die pon pe agy , amik peluang la
mima_gurlz95: eh dlm hal nie xd amin k
mima_gurlz95: aq just bg pndapat aq
mima_gurlz95: da ko tnye aq jwb la
Mirul Baek: o_O oke fine fine fine
mima_gurlz95: ha twu pn
mima_gurlz95: lg nk tnye pndapat ap lg
Mirul Baek: nape pompuan sng kne buli?
mima_gurlz95: sbb pmpuan nie lemah
mima_gurlz95: bkn dy nk sgt kne buli
mima_gurlz95: tp laki 2 ha yg berkeras nk buli dy
mima_gurlz95: smpi dy pn da xtwu nk wtpe
mima_gurlz95: klu nk lwn alek t laki ckp pmpuan nie ap an
mima_gurlz95: laki an rce diri dy 2 besar
Mirul Baek: oke fine fine fine
mima_gurlz95: hahah
mima_gurlz95: lg nk ttnye ap lg?
Mirul Baek: nape pompuan towh ta putuskn connection ngan laki yg sering buli diorang?
mima_gurlz95: bkn dy xnk ptskn tp tgk la buli dy 2 cm ane
mima_gurlz95: klu buli trlalu trok 2 mmg la
mima_gurlz95: klu buli stakat men2,gurau2 xkn la nk pts kowt
mima_gurlz95: buli byk cre nye
mima_gurlz95: tgk la cre cm ane
Mirul Baek: tp ader pndang yg mengatakn pompuan tu bodoh nk mampos , pe pndapatan anda?
mima_gurlz95: pmpuan 2 bkn bodoh tp dyy wt2 bodoh je
mima_gurlz95: dy nk thu sejauh mne laki 2 nk buli dy
mima_gurlz95: tgk la t
mima_gurlz95: tahap ksbaran pmpuan ad had nye
mima_gurlz95: klu pmpuan da brperang abs laki
Mirul Baek: oke fine fine fine
mima_gurlz95: pmpuan wt strategi yg pndai wlupn nmpk mcm bodoh'
mima_gurlz95: lg?
Mirul Baek: knapa pompuan tu lebih rela di seksa / buli oleh lelaki drpd berperangan sperti yg anda kobarkn?
Mirul Baek: o_O lmenyer berpikir
mima_gurlz95: pmpuan 2 an kuat sbar
mima_gurlz95: dy tgk dlu laki 2 nk buli dy smpi mne
mima_gurlz95: klu dy tol2 da ilang sbar bru dy brperang
mima_gurlz95: pmpuan bkn nk d buli atau d seksa
mima_gurlz95: tp da takdir nk wt cm ane
mima_gurlz95: laki 2 mmg jhat!!!
Mirul Baek: oke fine fine fine
mima_gurlz95: tp pmpuan klu jhat ssh aw
mima_gurlz95: lg?
mima_gurlz95: pat la tnye lg
Mirul Baek: knape takdir plak yg di slhkn?? bknkah di semua slh pompuna yg tidak mahu lwn? kalo pembuli itu bt pompuan tu smpi sering menagis , bknkah pompuan tu sememangnyer da dlm ketegori bodoh sbb ta nk ptozkn connection?
mima_gurlz95: pandangan yg slh
mima_gurlz95: kn pmpuan 2 kuat sbar
mima_gurlz95: bkn dy xnk lawan
mima_gurlz95: dy nk tp dy mls nk lyn
mima_gurlz95: klu lawan t gdo
mima_gurlz95: mls nk bsar2 kn cite
mima_gurlz95: mls nk gdo2 besar sbb bende nie
mima_gurlz95: so pmpuan relex je
mima_gurlz95: cool x cm laki'
mima_gurlz95: pmpuan bkn ske nk gdo2 nie
mima_gurlz95: mls la nk lyn
mima_gurlz95: bkn xnk ptskn
mima_gurlz95: tp tgk la buli dy cm ane
mima_gurlz95: kn aq da ckp ngn ko td
mima_gurlz95: dont say pmpuan bodoh
mima_gurlz95: !!!
mima_gurlz95: pmpuan wt strategi yg nmpk cm bodoh bg laki
mima_gurlz95: tp strategi 2 pndai bg pmpuan
mima_gurlz95: just relex je
Mirul Baek: oke fine fine fine
mima_gurlz95: lg?
Mirul Baek: pompuan ske ke laki buli die?
mima_gurlz95: x n dy xnk pn
mima_gurlz95: tp laki 2 yg ske sgt buli pmpuan
mima_gurlz95: troskn buli
Mirul Baek: oke fine fine fine
Mirul Baek: abih tu , nape ta ptozkn je? nape nk tgk dluw? sdgkn die da taw buli an lelaki tu da over
mima_gurlz95: msalah nye buli yg over 2 kdg2 ad mknenye
mima_gurlz95: laki an ske mnguji ksbaran pmpuan
mima_gurlz95: pmpuan mls la nk bsarkn smpi pts hbungan
mima_gurlz95: kite sbgai awex sdarkn laki 2
Mirul Baek: oke , fine fine fine
mima_gurlz95: ckp ap yg kite x puas ati ngn dy
mima_gurlz95: selesaikn bek2
mima_gurlz95: bkn dgn cre pts sgalenye slesai
Mirul Baek: fine la !
Mirul Baek: >.> lwn makamahk btoll a
mima_gurlz95: hahaha xkn da ngaku klh kowt
Mirul Baek: kalo lelaki tu masih berdegil , dan masih membuli pompuan tu , dan pompuan tu membenarkn , pe pndngan kamoo terhadap tindakkan yg seharusnya di lakukn oleh wanita tersebut
mima_gurlz95: ok pmpuan kne la bertindak
mima_gurlz95: xley nk berdiam gk
mima_gurlz95: mulekn peperangan
mima_gurlz95: peperangan yg relex
mima_gurlz95: jgn gelabah
mima_gurlz95: tp ptskn hbungan bkn semue msalah setal k
mima_gurlz95: 2 ko perlu twu
Mirul Baek: oke fine fine fine
mima_gurlz95: lg?
Mirul Baek: tp law lelaki berpura2 berubah , sdgkn die tidak , pe yg perlu di lakukan?
mima_gurlz95: klu dy brpure2 kte just tgk smpi mne dy ley troskn pure2 dy 2
mima_gurlz95: stu ari akn bocor gk an
mima_gurlz95: kte wait n see je k
Mirul Baek: oke fine fine fine
Mirul Baek: >.> lps rahsia die kantoi , adakah pompuan tersebut akan tinggalkn lelaki towh?
mima_gurlz95: mybe x klu dy syg n cinte
mima_gurlz95: tp ad mkne nye aw dsblik 2
mima_gurlz95: ad gk pmpuan yg akn tinggalkn
mima_gurlz95: tgk pmpuan la
mima_gurlz95: klu dy da xley sbar dy akn tgglkn
Mirul Baek: >.>
Mirul Baek: >.> wlpon da kantoi pon masih ta nak tinggalkn
mima_gurlz95: tgk pmpuan la
mima_gurlz95: ad pmpuan yg tgglkn
mima_gurlz95: klu pmpuan 2 da ilang sbar
mima_gurlz95: kbnyakn pmpuan akn tgglkn la
mima_gurlz95: tp ad gk yg x tgglkn
Mirul Baek: knpa ta tinggalkn?
mima_gurlz95: krne dy msih syg n cinte
mima_gurlz95: klu laki 2 btol2 nk brubh kite kne bg dy pluang
mima_gurlz95: jgn trllu ego
Mirul Baek: tp law die tanak berubah?
mima_gurlz95: klu dy xnk brubh bru kite tgglkn dy
Mirul Baek: adkah pompuan tu akan lupekn lelaki tersebut bt selamenyer?
mima_gurlz95: tgk owg la
mima_gurlz95: ad yg ley lupekn wt slame lamenye
mima_gurlz95: tp ad gk yg xley
mima_gurlz95: mkin dy nk lupekn mkin dy rndu
mima_gurlz95: kite xley nk tpu perasaan kite an
Mirul Baek: >.> mcam mne anda leh taw sekira die ta leh lupekan , and jika die hndak lupekn die akan rindu?? anda pernah jd mangse ke/
mima_gurlz95: eh xla
mima_gurlz95: saya wanita n saya phm perasaan wanita
mima_gurlz95: saya byk mem yg mcm 2
Mirul Baek: ooo , >.>
mima_gurlz95: ad lg nk tnye?
Mirul Baek: tp sekiranya , ader kengkawan die menghina lelaki tersebut terhdap pompuan , apa yg anda jangka pompuan itu akan lakukn? sdgkn apa yg di katakn org mereka adalah benar  belaka
mima_gurlz95: ooohhh no
mima_gurlz95: xsngake laki jhat cm 2 an
mima_gurlz95: sdngkn laki yg slh
mima_gurlz95: lg nk mnghina pmpuan
mima_gurlz95: klu owg cm 2 sbar je
mima_gurlz95: mulot owg bkn ley ttup
Mirul Baek: ok fine fine fine
Mirul Baek: adakah pompuan tu akan backup lelaki towh sekiranya kengkawan die menghina lelaki tersebut?
mima_gurlz95: mybe x kowt
mima_gurlz95: tp ad gk yg backup
mima_gurlz95: mem laki 2 yg mnghina pmpuan 2
mima_gurlz95: bkn laki 2
Mirul Baek: tp sekiranya mem pompuan towh yg menghina lelaki tu?
mima_gurlz95: pmpuan 2 hnye brdiam sje
mima_gurlz95: nk backup t dyowwg ckp ap lak
mima_gurlz95: so yg lbh bgos brdiam sje
mima_gurlz95: xd gdo2
mima_gurlz95: lntk la mulot owg
Mirul Baek: jika org laen yg menghine bkn member pompuan towh?
mima_gurlz95: kn aq da ckp mulot owg
mima_gurlz95: bkn kite ley ttup
mima_gurlz95: lntk owg la nk ckp ap
mima_gurlz95: mulot dy
mima_gurlz95: ske ati dy la
Mirul Baek: jd ko akan backup?
mima_gurlz95: just diam je la
mima_gurlz95: wt xtwu je la
Mirul Baek: >.> siyez?
mima_gurlz95: siyez!!
mima_gurlz95: ad ap2 lg x?
mima_gurlz95: klu xd aq nk off
Mirul Baek: o_O nk off?
Mirul Baek: y?
mima_gurlz95: betri aq low la
Mirul Baek: o_O ko sdr ark?
Mirul Baek: sbnrnyer , soklan nih sume aq cite psl tindakkn ko
mima_gurlz95: aq sdar
Mirul Baek: >.> tp yg last tu aq ta caye
mima_gurlz95: tp aq wt2 xsdar je
Mirul Baek: y? coz time kt fb ko ader back up amin bile ader org kutuk die
Mirul Baek: >.> sori to say r , ko ckp ta sme ngan jwpn yg ko kac
mima_gurlz95: ok2
mima_gurlz95: ko nk jwpn sbnar?
mima_gurlz95: yg ats 2 semue jwpn aq yg btol la
mima_gurlz95: tp yg akhir skli kurang tepat
Mirul Baek: -.- bkn kurang tepat , mmg ta tepat
mima_gurlz95: ok la
mima_gurlz95: aq bkn nk beckap dy tp aq xske la kowg kutuk dy sesuke ati
mima_gurlz95: dy pn ad maruah gk an
mima_gurlz95: xd hak la kowg nk kutuk dy cm 2
mima_gurlz95: ckp dy da mampos ke low
Mirul Baek: >.> biar la , org tu ngah marah coz kne
Mirul Baek: die bkn cam ko penyabar
Mirul Baek: >.> ko kne phm bkn sume pompuan kne ngan die cam ko
Mirul Baek: aq pon nk beckp coz die pnh gak jd mem aq
Mirul Baek: tp pe kn daya , aq phm perasaan p0mpuan tu
Mirul Baek: >.> kalo aq bekap lagi la die kutuk
Mirul Baek: baek bt dunno je
Mirul Baek: aq tatao la pndang aq nih btol ke ta ann
Mirul Baek: tp aq rse , ko blom ckop memahami dunia percintaan monyet yg sbnr
mima_gurlz95: hahaha aq mmg lowm ckup tuk mmahami
mima_gurlz95: tp aq bkn jenis pmpuan ske kutok2 owg la
mima_gurlz95: jge la mulot 2 sikit
Mirul Baek: tp mslhnyer . ko ta kutuk , die yg kutuk ,
mima_gurlz95: skit ati an npe gdik awal2 nk knl ngn dy
Mirul Baek: >.> jd ko bt2x dunno sudah la
Mirul Baek: aq pom phm ko saket atty
Mirul Baek: aq pon sme
mima_gurlz95: dy ad kutuk aq ke jibek?
mima_gurlz95: xd owg la yg phm aq
Mirul Baek: bkn tade org yg phm ko
Mirul Baek: tp ko yg xnk org phm
Mirul Baek: ko yg tanak kac org phm koe
Mirul Baek: >.> bile org mula nk phm ko , ader la yg ta kne
Mirul Baek: hnye org yg mempunyai kesabaran , ketekunan , je yg dpt phm koe
Mirul Baek: aq minx maap byk2x , aq bkn org tu
Mirul Baek: >.> untuk org phm ko , ko kne phm org
mima_gurlz95: phm owg?
mima_gurlz95: xckup pe slame nie aq phm owg
mima_gurlz95: sggup beralah
mima_gurlz95: wlupn ati skit
Mirul Baek: >.> mengalah ?
Mirul Baek: tu ke yg ko kate phm?
Mirul Baek: ko skali skala ko kne melwn
Mirul Baek: >.> ko phm org , tp pd mse yg sme org phm ke pe ko nk?
Mirul Baek: ko asyek mengalah je , camne peluang tok org knl ko leh muncul?
Mirul Baek: org langsung tatao kehendak koe
Mirul Baek: melalui bangkangan ko terhdp terkehendak org laen , membolehkn seseorang itu tahu pe yg ko nk
mima_gurlz95: tp jibe semu owg pnting kn diri sndri!!
mima_gurlz95: xpnh pkir psl owg len
mima_gurlz95: hnye dy twu owg nk kne mmhami dy je
mima_gurlz95: dunie nie xadil!!!
mima_gurlz95: xpnh adil!!
mima_gurlz95: knpe mst pmpuan je yg jd mngse
mima_gurlz95: npe!!!
Mirul Baek: kesimpulannyer sng je
mima_gurlz95: xckup ke pngorbanan pmpuan trhdp laki
mima_gurlz95: laki nk pa sbnarnye!!
mima_gurlz95: ckp ngn aq jibek!!1
Mirul Baek: pompuan tu yg slh kne org , or die slh pilih jln idop or die yg membenarkn diri die tr0s di perslhkn
Mirul Baek: bkn pergorbanan ko ta ckop
Mirul Baek: juz pengorbanan ko terhadap org yg slah
Mirul Baek: ko tlh berkorban tok org yg tatau mengenang pergorbanan org laen
mima_gurlz95: tgk dl hal nie mst pmpuan ghk yg slh
mima_gurlz95: ishhh!!
mima_gurlz95: benci la
mima_gurlz95: laki 2 mmg kejam!!!
mima_gurlz95: ok ea aq sggup phm dy,ap semue
mima_gurlz95: npe laki xley nk mnghargai?
Mirul Baek: aq da ckp , ko da slh pilih laki
Mirul Baek: ko ptt slhkn diri sndiri
Mirul Baek: >.> ko jgn nk slhkn lelaki2 yg ta berdose kt luar sne
Mirul Baek: di sebabkn sorang laki , ko jgn babitkn semua laki
mima_gurlz95: ok2 aq bkn nk babitkn semue laki
mima_gurlz95: tp kbnyakn laki yg sllu wt pmpuan
mima_gurlz95: xphm pmpuan
mima_gurlz95: xrti nk mnghargai
Mirul Baek: jd ko carik la lelaki yg phm ko , yg menghargai diri ko
Mirul Baek: cariklah berdasarkn hati , bkn paras rupa
Mirul Baek: kalo muke hensem tp perangai cam anak haram pe gune
Mirul Baek: akhirnyer ko juge yg sensara
mima_gurlz95: mksud ko amin ke?
mima_gurlz95: adkah amin yg aq plih slh?
Mirul Baek: >.>
mima_gurlz95: ??
Mirul Baek: ye , ko ptt bermula ngan bismillah
Mirul Baek: di mulakan dgn bismillah
Mirul Baek: di sudahi ngan alhamdullilah
mima_gurlz95: ok ea skunk nie aq nk tnye ko adkah amin yg aq pilih slh?
Mirul Baek: ko jgn nk taye aq , ko yg pilih die , ko yg tentukn
Mirul Baek: bkn aq yg bercinte
mima_gurlz95: ok aq aq tnye diri aq sndri
mima_gurlz95: diri aq jwb aq pilih xslh
mima_gurlz95: amin mmg prngai dy trok
mima_gurlz95: aq cube nk ubh dy
mima_gurlz95: jd bek
mima_gurlz95: xslh an
mima_gurlz95: mmg by cbaran tp aq kne tbah
mima_gurlz95: 2 hrapan aq
Mirul Baek: wahh camne diri ko leh jwp?
mima_gurlz95: aq nk ubh kn dy n aq nk tlg dy
mima_gurlz95: ad la
mima_gurlz95:
Mirul Baek: tp persoalan ko , adakah die akan berubah?
mima_gurlz95: kte xtwu lg tp aq da cube
mima_gurlz95: yg pnting aq da cube
mima_gurlz95: yg len ats diri dy sndri
mima_gurlz95: aq hnye brusehe tlg dy
mima_gurlz95: tp aq tgk skunk nie dy ad la brubh cikit
mima_gurlz95: aq yg rce tp xtwu la owg len
Mirul Baek: die ta berubah langsung die juz berpure2 ngna koe
Mirul Baek has signed out. (10/24/2010 10:59 PM)

0 comments: